Content voor Ingelogde Gebruikers

Algemene voorwaarden voor de bezorging van uw bestelling

Leveringsinformatie
Bij elk product in onze winkel wordt een indicatie van de levertijd vermeld. Heeft u meerdere producten in uw bestelling, dan is het bezorgmoment afhankelijk van het product met de langste levertijd, omdat uw bestelling in één keer geleverd wordt.
Orders worden bezorgd door een leveringsbedrijf ingehuurd door Elfi interieur. Bij deze orders krijgt u tijdens het bestelproces een indicatie van de levertijd en word er zodra de bestelling klaar staat telefonisch een afspraak gemaakt voor een levering. Levertermijnen kunnen echter door overmacht afwijken.

Bezorggebied
Elfi interieur bezorgt door heel nederland KOSTELOOS

Dag van bezorging
Als uw bestelling klaar staat om bezorgd te worden nemen wij de eerstvolgende maandag telefonisch contact met u op om een dag en tijd af te spreken voor in diezelfde week.

Montage / zelfbouw
Dit geldt voor alle producten. Onze deskundige monteurs kunnen uw aankoop zorgvuldig in elkaar monteren op de plek die u wenst , vraag voor de montage kosten . Monteert u uw aankoop liever zelf? Dan zetten onze monteurs uw producten bij u thuis binnen over de eerste drempel.

Terugsturen binnen de bedenktermijn

Stap 1: Controleer of uw artikel compleet is, onbeschadigd is en in absolute nieuwstaat verkeert: het product mag nog niet in elkaar gezet / gemonteerd zijn.

Heb je een boxspring of matras gekocht? Dan mag de verpakking niet geopend zijn.
Stap 2: Maak het artikel klaar om te versturen. Zorg voor een deugdelijke (en stevige) verpakking.

Stap 3: Houdt uw ordernummer of factuurnummer bij de hand en vul de retouraanvraag in. Deze gegevens hebben we nodig om uw zending snel te kunnen verwerken.

Stap 4: Je moet het artikel zelf laten bezorgen in ons aangegeven magazijn van uit de klantenservice . Wij kunnen het helaas niet ophalen.

Uw order in ontvangst nemen
Wij rekenen op een goede bereikbaarheid van de ruimte waar uw meubelen komen te staan. Gaat het om grote producten? Zorg dan dat de route of het trappengat vrij is en haal kwetsbare spullen, fotolijstjes en andere accessoires tijdelijk weg. Zo hebben de monteurs optimaal de ruimte.

Producten die niet naar de gewenste ruimten kunnen komen doordat de afmetingen van het bestelde product te groot zijn worden op een daarvoor door u aangewezen plek neergezet. De producten worden niet mee retour genomen. Mocht er in overleg met de winkel besloten worden aanpassingen te doen aan het product zijn hier kosten voor het vermaken aan verbonden. Een eventuele tweede levering bieden wij als service kosteloos aan.

Verpakkingsmateriaal
Na het bezorgen en monteren nemen onze monteurs het verpakkingsmateriaal niet mee terug. Zij verzamelen al het materiaal en zorgen dan dit bij elkaar in één bundel komt te liggen.

Retourneren
Omdat veel van de online artikelen op maat worden besteld bij de leveranciers, is het retour nemen van artikelen helaas beperkt mogelijk.

Annuleren
Wanneer je een online bestelling ongedaan wilt maken (wilt annuleren) dan dien je dit uiterlijk binnen 14 dagen schriftelijk of per e-mail te doen.
Wanneer je in een van onze winkels een order hebt geplaatst en deze wilt annuleren of wijzigen, dien je dit binnen 48 uur schriftelijk of per e-mail te doen. Indien je deze order na 2 tot 7 werkdagen wilt wijzigen, worden kosten van €200,- in rekening gebracht. Bij wijzigingen na 7 werkdagen worden 30% annuleringskosten berekend.

In het geval van op maat gemaakte producten, kan het zijn dat de order niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden. Als je toch wilt annuleren, zijn wij, genoodzaakt annuleringskosten te berekenen. Je hebt de mogelijkheid de koop op afstand te annuleren. Indien je een bestelling wilt annuleren nadat je al bent geïnformeerd dat de (deel)levering plaats kan vinden, dan zijn wij genoodzaakt 50% annuleringskosten in rekening te brengen.

Annuleringsvoorwaarden
Je komt alleen in aanmerking voor annulering als je aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • Je laat ons tijdig schriftelijk weten dat je de koop op afstand annuleert, door een e-mail te sturen
  • Annuleren is niet mogelijk bij op maat gemaakte producten of een product van persoonlijke aard. Een product dat voor je persoonlijk is samengesteld.
  • Nadat je geïnformeerd bent dat de (deel)levering plaats kan vinden kun je de bestelling niet kosteloos annuleren. Wij moeten hiervoor 50% annuleringskosten in rekening brengen (volgens de algemene voorwaarden van het CBW).
Scroll naar boven